Dear Diary 100

 
Hej vänner! Hur är det med er? Med mig är det bra, eller okej, eller bra egentligen, jag vet inte haha.. Jag är så orimligt taggad på livet men samtidigt så däckar jag varje dag jag kommer hem från skolan av trötthet. Stressen tar ut sin makt på mig. Men snart är det lov och då ska jag bara leva life alltså! Sitter hela dagarna och lyssnar på bästa albumet Talking is Hard med Walk the Moon och drömmer om sommaren. Sommaren är visserligen redan här, men lovet är det inte. Det förvånar mig något otroligt hur man kan tappa motivationen till skolan så totalt såhär års. Det är ju aldrig såhär jobbigt annars liksom? Helt orimligt är det. Men men, nu ska inte jag klaga mer på skolan. En tenta är idag avklarad så nu är det bara megakursen med två tentor kvar på fredag, det blir bra. Sen ska jag vara ledig, jag ska vara så otroligt ledig att det inte finns! Hoppas ni har det bra i sommarvärmen. Puss på er!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback