Hobbiten

Av J.R.R. Tolkien
 
Denna boken har jag jobbat på länge. Jag lyckades inte läsa så mycket i höstas, det var för mycket annat på gång. Men jag blev klar med den i Frankrike och jag måste säga att jag gillar den. :) Jag antar att många har sett filmerna i alla fall och jag måste säga att boken är väldigt mycket mer munter än filmerna, och liksom lite mer lättsam. Trots de hemska sakerna som hände och så så kändes den rolig. I don't know. Jag gillade den i alla fall! Den var roligt berättad och välskriven, och så gillar jag hela den världen lite, den är så speciell!

Comments
Postat av: Annsoh

åh vad sugen man blir!!

Svar: Åh, tycker absolut att du ska läsa den! :)
Emma Pettersson

2016-01-10 @ 21:52:33
URL: http://annsoh.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback