Hej dagboken 73

 
Hej vänner! Såhär började jag min söndag, med bananpannkakor. :D Det är huuur gott och enkelt som helst, samtidigt som det är en superbra start på dagen. Toppade dem med lite persika och vaniljkvarg. Vid sidan har jag också en grapefrukt, typ det godaste som finns enligt mig! Haha. Men snacka om vitaminboots såhär en solig söndagmorgon. 
 
Annars idag blir det bara plugg för mig. Och städning. Samma som igår typ. Det känns så skönt att bara ha en sån där helg hemma, då man får fixa med allt som man ligger lite efter med. Har ju flängt runt i typ en månad nu så det är skönt att äntligen komma i ordning och få lite ro. 
 
Sista januari är det ju också idag. Antar dock att det inte bara är här som det är väldigt varmt? Tur att jag fick lite ordentlig vinter uppe i Luleå i alla fall. :) Ha nu en fin söndag vänner! Bästa dagen på veckan, njut till fullo ut i solen! Puss

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback