Hej dagboken 76

Clutch - Zara
 
Hej vänner! Denna skönhet till väska har jag fått låna av min fina vän Frida nu en tid, hon köpte den men har inte använt den alls, så tills hon hittar ett tillfälle får jag klämma lite på de vackra fransarna. Tihi. Fullkomligt ÄLSKAR den, helt fantastisk verkligen. Längtar tills jag får tillfälle att gå runt och svänga med den på stan. Ovan är i alla fall lite bilder på hur jag skulle styla den i dagsläget! Vad tycker ni?
 
Är ni sugna på helg nu då?? Vänta va? Är det redan helg igen??? Tiden går så fort att jag snart får panik, sommaren är väl bara runt hörnet antar jag om tiden ska flyga förbi i denna takt. Helt sjukt. Längtar dock efter våren, har sååååå många bra idéer på outfits som är lite för våriga för att bära nu i kylan och gråheten som är Göteborg. Men men, vi är väl snart där också. :)
 
Men ja, ikväll blir det lite utgång för mig och annars taggar jag upp inför mellon imorgon också. Mammi och pappiii kommer hit på söndag och hälsar på en snabbis på väg hem från Strömstad, ser såååå mycket fram emot det. :) Ha en fin helg nu vänner! Puss
Hi there friends! I get to borrow this gorgeous clutch from my friend now for a little time, she's actually never used it. Well, I love it and above are some examples on how I would style it. What do you think? Have a nice weekend! Kisses

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback