Dear Diary 89

 
Hej vänner! Idag är det fullt upp med fokus på resan. Vill bara berätta om en riktig samhällstjänst man kan göra. Ni har nog redan listat ut vad det är.. Jag har nog alltid varit sugen på att donera blod, för jag har haft massa kompisar som snackat om att göra det, men det har aldrig blivit av. Men för några månader sedan fick jag veta att Malin gör det och jag blev SÅ inspirerad, så jag tänkte bara "varför inte?". Så i förra veckan gjorde jag alltså min första donation och det kändes så bra. Jag har en väldigt användbar blodgrupp också som kan doneras till många. :) Så det vill jag tipsa er om att göra! Om ni är friska och så så tycker jag absolut man borde göra det! :) Pussisar

Hi friends! Today my focus is on the trip to Amsterdam. I just wanted to tell you that last week I did my first blood donation, and it feels so good that I can be able to help people who need it more than me. So if you are healthy and all that I really think you should do it too! Kisses

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback