Dear Diary 87

 
Hej vänner! Är allt bra med er? Med mig är det bra, idag råkade jag visst bara vårstäda lägenheten så nu är det så fint här. :) Lagade denna fantastiska mat idag också! Kanske inte ser så mycket ut för världen men asså OMG, så fantastiskt gott! Det är alltså bara ugnsbakad sötpotatis med en curryquornröra (recept här fast jag tog sötpotatis). :)
 
Har ni förresten hört Håkis nya låt? Ännu ett fantastiskt ting. Han är magisk och kommer aldrig göra mig beskiven. Hehe satt kanske uppe till midnatt för att lyssna på den.....
 
Åker till Luleå på tisdag vilket jag ser så mycket fram emot, ska bara plugga och gosa med min kärlek. :) Hoppas ni har en fin helg! Pussisar

Hi friends! How are you? I'm great, I accidentally aping cleaned my apartment today and it looks so nice now. :) Made this amazing dinner today! It may not look so great but it was sooooo delicious!! It is just some ovenbaked sweet potato with a curry and quorn sauce. :)
 
I'm going to Luleå on Tuesday which I look so much forward to, I'm just going to study and chill with my love. :) Hope you are having a nice weekend! Kisses

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback