But it's not supposed to feel this good

Darwin Deez - Radar detector
Jacka - H&M // T-shirt - Gina Tricot // Kjol - BikBok
 
Har börjat störa mig på mitt långa hår. Jag ska väl inte säga att jag inte känner mig bekväm i det med jag vet att jag skulle känna mg så mycket finare om jag klippte av 10 cm. Funderar starkt på att göra det.
 
Tittar jag tillbaka i arkivet vill jag öfrst och främst såklart ha tillbaka min page, men min studentbudget klarar inte riktigt av en klipptid var sjätte vecka... Men annars älskar jag längden jag hade i juli i fjol, så fräscht och fint. Mmmmm ni kan se exempel HÄR och HÄR.
 
Är ute efter en helgrå vippig kjol, men det är typ smått omöjligt att hitta, jag menar Nelly har typ en???? Mmm får leta vidare! Älskar helgrått i höst i alla fall! :)

Comments
Postat av: ISA

du är verkligen fin! modigt om du kapar svallet, är själv såå feg med mitt hår! haha

Svar: Åh, tack vad söt du är!! Jaaaaaa, men känner mig nog finast i kort hår ändå, och jag menar, håret växer ju ut så småningom. ;)
Emma Pettersson

2015-09-23 @ 16:33:05
URL: http://isabyl.devote.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback