Hej dagboken 54

 
Hej vänner! Vill bjuda på lite fina blommor såhär i höstmörkret som jag fått från mina allra finaste. Jag är omgiven av så fina människor att varje dag är en fröjd att ta sig igenom. Det hade dock varit ca 5000 gånger bättre om min gos fortfarande var här bara.
 
Det är mycket på g nu, imorgon släpps H&M X BALMAIN och jag har såklart kärat ner mig i en underbar klänning mmmmmm hoppas jag får tag på den. Även pubrunda imorgon. Annars är det Halloweenkalas på lördag och jag har idag sett till så jag får ihop en utklädnad. Yes, kommer bli så bra. :) 
 
Kan vi diskutera min fina vattenkanna annars då? Hur underbar?????? Fick den i fördelsedagspresent och är såååå glad för den.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback