And you soaked under all of the grey

Passion Pit - Looks like rain
T-shirt - Gina Tricot // Kjol - TopShop
 
Hur skön vardagsoutfit? Asså jag kan seriöst inte komma på något mer bekvämt! :D En perfekt outfit för en lång regnig måndag. Den här dagen har verkligen varit hemsk alltså! Tur då att jag har min gos som väntar på mig på andra sidan skype när jag kommer hem som kan göra mig på bättre humör. :)
 
Jag väntar på de tre sista bilderna från CFFC för att färdigställa mitt Cortègen-inlägg, men vet inte hur mycket som händer på den fronten? Aja, jag lägger upp det imorgon oavsett om jag fått bilderna då eller inte. :)

Comments
Postat av: M

Vilken snygg klädstil du har!

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Pettersson

2015-05-05 @ 09:07:16

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback