Titta rakt fram, inte runt om

 Håkan Hellström - Du kan gå din egen väg
T-shirt - Samsøe & Samsøe (Matthias) // Byxor - Saint Tropez
 
Hej vänner! Long time no see va? För min del har det varit väldigt mycket att stå i med skolan det senaste i och med vissa problem i grupparbete och så så jag har inte direkt haft någon ork kvar till bloggen. Men nu är kursen slut och jag slipper kaosmänniskorna så allt är tillbaka till det vanliga. Förutom tenta i Linjär Algebra imorgon har jag mycket att se fram emot den kommande tiden! Mycket fläng fram och tillbaka, vilket jag älskar. :)
 
Här har ni en fin outfit på hur jag har sett ut idag, har bara chillat runt hemma och inte gjort något. Det är en viktig sak för mig när det kommer till tentaplugg, att inte plugga alls dagen innan för att minska stressnivån. Nej, nu ska jag vila upp mig inför tentan ordentligt genom att fika med min gos. Vi hörs imorgon! Puss

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback