Hej dagboken 16

Hej vänner! Imorse var jag och Frida inne i stan tidigt för att kolla in bokrean. Älskar att gå runt där och spana in böcker man vill läsa. Dock hatar jag inbundna bäcker så jag köpte inget på själva rean hehe. Dessa fyra pocket var alltså utanför rean men de var ändå på 4 pocket för 3 så det var ju värt det! Haha så typiskt mig att köpa saker som inte är på rean när jag åkt in för just den......  Aja nu har att göra ett tag framöver i alla fall. :) Och idag bokade jag och min gosis vår semester till i sommar så får spara några böcker till stranden. :D Nej, nu ska jag sova! Godnatt vänner! Puss
Boktjuven - Markus Zusak // In i labyrinten - Sigge Eklund // Två sekunder i Byron Hemmings liv - Rackel Joyce // Gone Girl - Gillian Flynn

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback