Hej dagboken 16

Hej vänner! Just nu sitter jag på Arlanda och väntar på mitt flyg ner till Göteborg igen. Jag har haft en supermysig hel hos min gos! Vi har gosat hela dagarna och festat lite på kvällarna. :) igår var vu även på bio och såg The Theory of Everything, jag tyckte den var jättebra men man blir ju lite ledsen av den.. 

Att lämna min kärlek idag var något otroligt jobbigt. Det är det alltid men denna gång är hela fem veckor tills vi ses igen och det känns så långt fram så man inte ens kan längta än typ.. Hatt det här. Jaja jag får stå ut, får fokusera på skolan och grotta ner mig i mina böcker så går tiden förhoppningsvis lite snabbare.

Vi hörs imorgon vänner! Godnatt


Comments
Postat av: Anonym

Kaffe ❤

2015-02-25 @ 08:49:25

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback