Hej dagboken 48

Växter - Plantagen // Bruna krukor, servetter, blockljus och sängkappa - IKEA // Små gråa och svart kruka, fruktkorg och bordtabletter - Lagerhaus // Doftljus, ljuslykta, glasburkar och muggar - MIO
 
Hej vänner! Såhär fin har min lägenhet blivit efter en produktiv helg med mammi! Hur många fina och fräscha saker som helst. Och just nu är min lägenhet ganska farlig att vistas i då jag bara har taggiga växter. Är helt kääääär i mina minikaktusar och min aloe vera. Så fint. :)
 
Utöver alla dessa fina ting så har vi även sett till så jag har massa matlådor och sådana praktiska saker att ha under året. 
 
Jag älskar hur fint jag har det här nu. Jag är verkligen nöd med precis allt jag har här hemma! Och det är lite sjukt hur man kan få ihop en så fin lägenhet med mestadels IKEA- och MIO-prylar. Så najs!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback