Hej dagboken 25

Hej vänner! Idag är min sista dag på lovet, och jag känner mig verkligen utvilad och redo att sätta igång med vardagsrutinerna imorgon igen. Dock blir vardagen lite annorlunda de kommande två veckorna för imorgon börjar Cortège-byggandet! Jag kommer ha fullt upp men det kommer nog bli sååååå kul! Allt börjar med en sittning imorgon kväll. :) Det värsta är att vi går typ 8-17 varje dag dessa veckor så vet inte när vi ska hinna bygga allt dock? Haha jaja det löser sig nog.
 
Jag har stått x antal timmar i helgen och försökt sälja program.. Det är inte det lättaste men har blivit av med mer än en tredjedel i alla fall så det känns väl bra, trodde typ inte att jag skulle lyckas sälja några alls, hehe. :) 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback