Hej dagboken 22

Skor - Depeche // Nagellack: #99 Mint candy apple - Essie // Läppstift: #06 Blooming rose, matt - Sephora // Läppglans: #08 Tangerine ink (Rouge Infusion) - Sephora
 
Hej vänner! Jag har haft en helt underbar vecka hemma, men nu är det dags för nya äventyr! Om några timmar boardar jag planer mot Luleå och min kärlek. Längtar. ♥
 
Ska vi ta en recap på de senaste dagarna då? I onsdags så sprang jag massa ärenden i Täby Centrum mitt på dagen och fixade dels dessa beautyprylar (fixade även massa andra grejer men det kanske inte är så kul att se strumpbyxor på bloggen haha så spännande..). Läppglanset fick jag på köpet på Sephora. :) Sen på eftermiddagen mötte jag upp Sanna och Mickan för en fika med Lingan och hans flickvän Lovisa. Så mysigt!
 
Igår så började min dag med en mysig pratstund med Amanda här hemma. Sedan drog jag in till St Eriksplan för en god lunch med Carido. Och på eftermiddagen så hängde jag inne i stan med mamma, vi fikade och shoppade skor (hur najs kombo??). 
 
Så ja, jag har haft det riktigt bra denna vecka. Nu ska jag lunch med mami och sen åka till Arlanda. Puss

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback