Down on the corner that you walk each day in passing

Vampire Weekend - White Sky
Jacka - Vero Moda // T-shirt - Gina Tricot // Kjol - TopShop // Boots - Din Sko
 
Jag älskar färger och nu såhär i påsk får man gå lite all in på det asså! Här är alltså min påskoutfit, jag bar den igår i skolan.
 
Vet ni vad? Nu är det ju påskhelg och grejor men utöver de röda dagarna nu så har jag faktiskt ledigt i två veckor framöver!! Haha va?? Yes, det är lite självstudier (yeah right...) och omtentaperiod och så, så nu ska jag bara vara ledig och hänga hemma med mina vänner och även åka till min kärlek och gosa. Hur härligt? Imorgon åker jag dessutom till Strömstad och firar lite påsk med mina föräldrar.
 
Solen skiner och allt känns smått perfekt. Såna värkänslor. Puss

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback