Best f*cking bitches

Hur fina saker fick jag inte från Sanna och hennes mamma i helgen?? De fina Margerethe-skålarna fick jag från hennes mamma vilket jag bara blev sååå glad för!! Jag har nämligen ett durkslag och en stärre skål från samma serie i aldra färger, och behövde små burkar, underbart ju! Sen fick jag en underbart söt spargris från Sanna som det står "min bästa vän" på. :D Hushållspapperhållaren köpte jag faktiskt när vi var ute och shoppade, den kommer från Lagerhaus. Sen så fick jag fina cocktailglas där hon bränt in "EMMA" på ett glas, hur fint?? Och sist men inte min så fick jag ett kompisarmband. Ni vet såna hjärtan man hade när man var liten som det stod "Best friends" på och man bröt dem i hälften och en kompisen tog ena halvan och den andra kompisen tog den andra?Sånt fick jag fast det står "Best fucking bitches"!! Haha älskart!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback