Smiling at this blessing

The Streets – Everything Is Borrowed
Hej vänner! Jag har haft en helt underbar helg med min kärlek, därav min frånvaro på bloggen. Men nu har han tyvärr åkt hem till Luleå igen så jag sitter här ensam och saknar honom något enormt. Men jag ska nog klara mig ska ni se, Netflix har lagt upp alla säsonger av Vänner så ja ghar något att hålla mig upptagen med i alla fall. ;) Skämt åsido så börjar skolan imorgon igen och jag är smått otaggad för tillfället. Men på fredag åker jag hem till mitt kära Täby och min söta familj igen. Har haft en enorm hemlängtan det senaste.. 
 
Måste i alla fall berätta om den underbara presenten jag fick från Matthi på min födelsedag. Vi gick på spa!! :D :D Haha såååå underbart, vi fick massage och ansiktsbehandling och jag förnekar helt och hållet att somnade för att jag var så avslappnad, vad Matthi än må säga.. 
 

Comments
Postat av: kmstyle

vilken fin klänning :)

Svar: Tack! :)
Emma Pettersson

2014-11-03 @ 13:58:10
URL: http://kmstyle.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback