Norrsken och i kroppen min

Hej vänner. Jag vill börja med att be om ursäkt för min frånvaro här den senaste veckan. Jag har väl egentligen ingen bra förklaring till varför det blev så, antar att jag behövde leva mitt liv som vanligt ett tag bara. Sen att jag tappade livsgnistan där någon gång i mitten av veckan gjorde väl itne det hela mycket roligare. Men nu är allt bra med mig igen och jag är villig att börja blogga igen. Dock inte så mycket outfits som förut kanske utan mer vardagliga inlägg ett tag. Behöver nog skriva av mig lite om vad som snurrar i mitt lilla huvud om dagarna. 
 
Just nu har jag i alla fall precis tagit ett långt och mysigt bad med en badbomd i form av norrsken (sååå mysigt :)) och Kristian Gidlunds I Kroppen Min. Jag har hittills bara läst ca 20 sidor i boken men jag är redan fast. Den är så fängslande och hemsk rent ut sagt. Den är jävligt sorglig helt enkelt. Men jag är såå spänd på hur den fortsättr och vill bara läsa mer direkt. Men först måste jag hoppa in i duschen och skölja ur min hårinpackning. Vi för höras mer imorgon, godnatt!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback