"Men mest av allt blir jag provocerad av min egen bitterhet."

-Kristian Gidlund
 
Hej bloggen. Hur är det? Med mig är det bra, jag och min kärlek bokade flyg igår så han kommer hit nästa helg, ser såå mycket fram emot det. <3 Idag fick jag tillbaka resultatet på min tenta i Matlab, jag klarade den, YAY!! Det gjorde ungefär hela min dag. :) Sen att en viss Revit har bråkat med mig och Frida hela dagen har väl inte gjort det hela roligare, men allt löste sig som tur var till slut.
 
Annars då? Jo, mitt hår är rosa.. Det blev tydligen färgat från badbomben i söndags så jag går runt med en halvdan, urblekt rosa dipdye.Hoppas det går ur efter några tvättar. Känner mig annars ganska fab i rosa hår, kanske skulle skaffa det? Vore ju asballt!
 
Boken ovan läser jag som sagt nu och jag lyckas inte riktigt slita mig ifrån den. Den är så hemsk i vissa partier att jag bara vill gråta men samtidigt så är den såå bra, och Krisitan skriver så fängslande. Tänk att det kan vara så underbart att läsa om något så hemskt..
 
Aja, nu ska jag ta och sova i alla fall. Vi hörs! Godnatt :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback