Mot en helt ny dag

Kent – Passagerare
Hej vänner! Jag har nyss kommit hem från en mysig stund hos min kärlek och ska strax sova. Har börjat kolla igenom alla bilder från resan nu och aah de är välidgt många!! haha får lägga upp en plan för hur de ska komma upp här. Vi gjorde oss fina en morgon och gick ner till den tomma stranden och knäppte av en massa fina bilder på varandra, så mellan alla "vardag"-bilder kommer det upp en del artistic bilder också, hur kul?
 
Annars känns det inte som att det händer så mycket just nu, försöker mest bara komma in i de gamla rutinerarna igen.. Fast när jag tänker efter så händer det saker hela tiden typ bara att jag inte riktigt bearbetar sakerna ordetligt tror jag, nästa vecka kommer bli tung tillexempel så det våga jag inte ens tänka på.. Men jag är lycklig över att livet är så väldigt fint i detta nu.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback