When easy comes, easy goes

Marble Sounds – The Little Lows
Hej vänner! Jag har precis lämnat min kärlek vid bussen efter en riktig myskväll tillsammans med fika och faktiskt lite shopping. Vi smög runt i Täby Centrum och kollade in deras utbud, vilket var helt ok faktiskt. Jag har aldrig riktigt vandrat runt där som en shoppongrunda utan mer för att fia ärenden men nu kan jag faktiskt erkänna att de är värda en stund att strosa runt lite ibland.
 
Fick dock bara tag på en sak för jag var inte riktigt i mood för att testa massa grejer, men denna klänning från H&M var jag bara TVUNGEN att ha. Den är verkligen jordens gulligaste. Jag ser så oskyldig ut i den, som en liten sommarflicka. Hur underbart låter inte det?
 
Ni får se hela klänningen en annan gång då jag har dåligt ljus nu, men ni får en sneak peek på mönstret i alla fall!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback