Trött i kroppen men pigg på livet

Hej vänner. Ja vad ska man säga, jag mår som jag förtjänar. Hela min kropp skirker bara ner så fort jag ställer mig upp så jag har suttit i soffan sen jag kom hem frpn jobbet och nu luýckats läsa ut Elsas Värld (dags för bok nr 3 i raden då: Elsas Hemlighet). En Marabou Oreo har jag framför liggandes på bordet också, har ni smakat det? Den är ofantligen god!
 
JAg har ändå varit hyfsat pigg idag, var faktiskt värre igår, då var jag helt död och blev yr så fort jag gick till kopiatorn på kontoret. Men idag har jag haft lite livsglädje tack vare all ny musik som dykt upp i mitt liv. Jag har självklart lagt till mina nya favoriter med både Gavin DeGraw och OneRepublic på min spotifylista, men sen så har det även dykt upp lite ny musik idag. Dels så har Kent släppt en singel som är helt gudomlig och bara växer för varje gång man lyssnar på den och sen så har även Foster the People's nya album dykt upp på spotify (trots att det egentligen släpps på tisdag, kan någon förklara detta för mig? Varför finn det där nu? Aja, jag klagar ju såklart inte!). Så jag har haft riktigt härlig musik med nya influenser stömmandes i mina Urbanears hela dagen, så jag har egentligen inte så mycket att klaga på.
 
Nya musiken:
Kent – La Belle Epoque
Foster The People – Supermodel
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback