Now it's time to build from the bottom of the pit right to the top

Imagine Dragons – It's Time
 
Hej vänner! Jag har nyss avslutat en uppfriskande dusch. Ögonlocken börjar bli tunga nu så det är snart dags att sluta dem helt. 
 
Idag har jag varit sjukt sugen på Imagine Dragons! Jag tror nästan att jag har en försklaring till det faktiskt. JAg lyssnade nämligen på dem extremt mycket förra våren, och idag så kändes det minst sagt som vår när vår underbara sol kika fram bakom molnen! Sen så är deres musik väldigt uppfriskande och så blir man glad av dem. Hur bra kombination??
 
Nu på kvällen har jag varit på middag med Matthi då vi åt Frozen Yoghurt till efterrätt. Vi har snackat om att äta det jättelänge men så har det inte blivit av förrän nu och jag måste nästan få påstå att det är godare än glass! Vad tycker ni?
 
Från Frozen Yoghurt Factory.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback