Inga sommarfötter, inga barfotabarn

Movits! – Pantamera
Hej vänner! Jag kom hem från Norrköping och Bråvalla igår och är fortfarande helt slut (kan iofs bero på att vi bestämde oss för att dygna igår..). Jag lever i alla fall, trots blixtnedslag och allmänt festivaldrägg. Ja, vad ska jag säga? Festivaler är nog inte riktigt min grej.. Visst jag älskar musik men att gå på ett tiotal konserter på bara ett par dagar gör att man glömmer bort de flesta.. Det regnade dessutom alla dagar utom en så det var lerigt så det räckte, och att sova i tält är ju aldrig mysigt.. Jaja, jag har i alla fall fått dela många fina skratt med både gamla och nya vänner så det var det värt. En helt ny erfarenhet jag kommer minnas för alltid. :)
 
De konserter jag såg var: Markus Krunegård, Den Svenska Björnstammen, Imagine Dragons, Lana Del Rey, Jake Bugg, Banks, Daniel Adams-Ray, Passenger, Movits!, The Kooks, The Hives, Mando Diao, Veronica Maggio, Kings of Leon, Alesso, Bastille och Axwell Λ Ingrosso. Ja, ni kanske förstår att man glömmer bort en och annan.. Det gällde minst sagt för dem att sticka ut.. Men favoriterna var i alla fall Maggio, Krunegård och Daniel Adams-Ray.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback