The juice

Hej vänner! Jag har haft en supermysig helg med Matthi här hemma. Igår låg vi bara i poolen och myste runt. Idag har vi dock varit en sväng i Täby Centrum och shoppat alldeles för mycket. Vi har lite av en ny favoritaffär vad gäller herrkläder, den heter Volt. Allt är precis i Matthis stil och allt är bara så fint och modernt. I love it! Jag shoppade dock bara lite underkläder och en blus, no ska få se dem senare ikväll, tillsammans med det jag shoppade i fredags. Vi fikade också på Joe & the Juice vilket är het underbart med deras fräscha juicer, jag stödjer dock ine riktigt deras val av rekryteringar, de som jobbar där är bara unga killar med skön stil, jag menar kom igen, de får ju ta och anställa personer för deras kunskaper inte för utseendet.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback