Nyheter

Hej vänner! Jag har nyligen kommti hem från Täby Centrum och vet ni vad jag fick med mig hem??? Ett stativ till min kameraaaaaaa :D :D :D Det fick bli en liten present till mig själv helt enkelt. :) Sedan ett år tillbaka har jag haft ett gorilla-stativ som har served me well så att säga, men nu var det dags att släppa taget om stateket runt altanen och få möjlighet att fota precis vart som helst! Ska ut och prova det alldeles strax när jag ska fota dagens outfit. :)
 
Annars då? Jo förresten!!! Idag har jag skrivit på kontraktet till min NYA LÄGENHET!!!!! Hur galet är inte det egentligen? En 1,5:a på 37 m² på Eklandagatan som ligger sjukt nära campus. Den är hur fin som helst och jag bara längtar efter att få flytta in mina egna saker. :D
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback