När allt kan vänta en dag till

Markus Krunegård – Korallreven & Vintergatan
Hej vänner! Det är svårt att dra sig in i skuggan och blogga när man har det så här härligt men äsch fem minuter av skugga har väl ingen dött av? Hur som haver så har jag det supergött här, sitter bara ute och läser i solstolen och varvar med ett dopp för att svalka mig. 
 
Igår vad jag iväg på AW med kollegorna och åt middag och spelade biljard, min egen insats vill jag ej kommentera men allt annat var superbra! Vi hade riktigt skoj. 
 
Ångesten inför imorgon smög sig på först idag och nu är den ganska så brutal. För de som inte vet så avgörs hela min framtid imorgon. Haha okej kanske inte men då kommer beskedet om högskolan och jag har en viss önskan men tvivlar på att antagning.se tar hänsyn till den, med tanke på att det inte är mitt förstahandsval. Jaja, det blir bra hur som. Berättar mer när jag vet mer, och framförallt har smält allt!
 
Nej nu ska jag ta och hoppa i badet, ha det bra!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback