Känn ingen sorg för mig Göteborg

Hej! JAg ville bara kika in för att berätta för er att jag i höst kommer flytta till Göteborg. OHOOHOHOHHH YESSSSS!!!! Jag kom in på mitt förstahandsval vilket var civilingenjör i väg- och vattenbyggnad på Chalmers Tekniska Högskola. Hur jävla amazing är inte det??? Bara till att leta bostad nurååååå. Jaja, vi tar det nästa vecka. Nu ska jag bara njuta av det faktum att jag kom in. Jag ska till Matthi ikväll och fira lite och så imorgon så drar vi förmodligen till Norrköping och går på Harry Potter-museet. Asså omg bästa man kan göra en lördag eller vad säger ni?? I'm the luckiest girl alive just nu känner jag. :D
 
Här får ni två videor med min älskling som jag sett denna vecka och verkligen gillar starkt. Nr 1 är när Håkan och John Engelbert (Johnossi) kör En Midsommarnattsdröm tillsammans och nr 2 är en superhärlig intervju från förra året. Håkan är Göteborg, och nu är jag tydligen också det.
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback