Elle UK

Hej vänner! Jag har precis pratat med mamma och pappa över telefon (de är på landet) och kollat på lägenheter till Göteborg. Det finns ju många ute på marknaden men nu könde jag att jag hittade en riktigt fin så ska försöka satsa på den. Antar att det är ganska högt tryck på den i och med att den ligger precis predvid skolan. Jaja, jag ska försöka i alla fall. :D
 
Annars har jag bara kollat Harry Potter och läst Elle idag. Jag har nämligen börjat prenumerera på Elle UK, vilken är helt jävla amazing! Såå mcyket inspiration ti de där tidningarna alltså. Hittills har ja gdock bara fått två tidningar; juni och juli. Men det bästa med att prenumerera på Ella är att tidningarna man får hem har "Subscriber cover" så man slipper alla rubriker och så har de en annan bild på framsidan. Så härligt och fint" I like it. :D

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback