And the nightmares came over me again

Billie The Vision & The Dancers – Nightmares
Hej vänner! Jag sitter bara i sängen och läser bloggar och lyssnar på Billie the Vision and the Dancers, hur bra band liksom? Önskar man hade varit på Emmaboda asså.. Men ja just ikväll funkar bara deras låtar för mig, de har rätt tempo, rätt feeling, rätt allt. Jag är mest bara trött och vill helst slippa tänka på att jag imorgon kommer lämna min trygghet på NCC bakom mig och kasta mig ut i vida världen utan att egentligen veta vad jag håller på med. Jaja, det blir säkert bra. Men nu ska jag nog ta och sova. Vi hörs vänner! God natt :)
Vad tycker ni om mina söta och underbart sköna pyjamas från Forever 21? Bästa köpet jag någonsin gjort. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback