Passion for fashion, I'm addicted I suppose

 
Det är inte bara böcker jag måste läsa. Här har jag samlat alla Sofis Mode från de senaste fyra månaderna, som tills nu har laget på olika platser runtom i hela mitt rum. Men jag ska nu ta och läsa de jag har missat och så ska jag faktiskt säga upp min prenumeration. Det enda jag är ute efter just nu är ett renodlat modemagasin och slippa alla skvallersidor som Sofis Mode består av. Jag äskar nämligen deras photo shoots och trendspaningar men mer läser jag inte i dem. Så jag ska nog ta och börja prenumerara på Elle eller Vogue istället tror jag för att få exakt vad jag vill ha, det lutar dock mest mot det sistnämnda.
 
Och sen så har vi äntligen fått hem en H&M-tidning. Det var typ två år sen sist och jag vet verkligen inte vad som har hänt, jag saknar dem. Men nu hoppas jag att de börjar komma i lagom tid för varja ny säsong igen. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback