P3 Guldgalan

Ska ni titta på P3 Guldgalan ikväll eller? Det ska i alla fall jag. Det är nämligen som så att några av mina favoritartister är nominerade och kommer även uppträda så det blir nog en heljdundrande show sett ur mina ögon. JAg har till och med varit duktig och röstat på mina favoriter, dock var det för otroligt längesen så jag minna knappt vilka jag rösta på..? Haha nejdå är har ni mina röster:
  • Årets artist: Oskar Linnros (det stor mellan honom och Daniel Adams-Ray men jag anser ändå att Oskar var en större del av mitt 2013 än Daniel så det fick helt enkelt bli honom, jag såg ju honom trots allt live hela två gånger och älskar hans nya album så han är utan tvekan värd det priset.)
  • Årets grupp: Johnossi
  • Årets låt: "Det kommer aldrig vara över för mig" av Håkan Hellström
  • Guldmicken: Håkan Hellström

De andra kategorierna röstade jag inte i då jag inte har några referenser till de artisterna. Sen så ska Mando Diao och Daniel Adams-Ray spela på galan också så det ser jag verkligen fram emot! Ååååh så taggad!! :D
Ikväll kl 21, missa inte!!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback