No one thinks what I'm doing is the right way forward

Two Door Cinema Club – Costume Party
 
Hej vänner! Har ni haft en bra helg? Det har i alla fall jag. Igår så var jag som sagt på dejt med Matthi då vi ät middag på Vapiano och såg The Wolf of Wall Street. Filmen var jag dock ganska besviken på, äsch jag antar att jag hade för höga förväntningar på den..... Sen så var den jävligt lång också, vilket blev lite segt till slut.
 
Sen så tog vi alla fall en lång sovmorgon idag och så blev det lite väl mycket kvalitetstid kanske, haha men jag får inte nog! Vi tog också en promenad till Kardemumma på Enebytorg (så jevla najs med ett fik så pass nära hemma!!!) och åt semla, årets första vilket var helt gudomlig. 
 
Sen har jag fram til nyligen varit hos Sanna och bokat in lite saker i framtiden, till exempel så ska vi på One Republic i mars och så ska vi på Bråvalla i sommar. DEt hr kommer bli helt awesome!!
 
Lite mysiga bilder från middagen igår bara.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback