Hidden eyes could see what I was thinking

Hej vänner! Jag har bara haft en riktig slappardag ute i Rimbo med min kärlek, och hans hund som äntligen börjar acceptera mig.. Nej, okej, jag har väl kanske själv inte försökt så mycket men nu har vi börjat komma överrens, så hon hatar mig inte längre, skönt. Annars gjorde vi belgiska våfflor till frukost (lunch) innan vi avnjöt andra avsnittet av säsogn tre av Sherlock. Allt fortsätter lika bra som tidigare tycker jag. Så jag är än så länge absolut inte besviken på säsong tre, snarare tvärtom. Nästa avsnitt sänds på söndag i Storbritanninen så vi ska väl helt enkelt se det på måndag då. Jag blir lite ledsen för jag vill inte att det ska vara slut redan... Kanska men ska vänta några dagar för att förlänga hela processen? Fast det är ju omöjligt att vara inne på tumblr om man vill undvika spoilers... Äsch, vi ser den på måndag.
 
Något som jag tyckte var roligt med förra avsnittet var att Moffat och Gatiss hade tagit en massa teorier och påhitt från Sherlocks fandom och vävt in i berättelsen, det gör ju alla fans extremt nöjda, inklusive mig själv.
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback