Fjortonde december

Hej vänner! Då var denna helg och vecka slut och jag nu redo för nya tag! Imorgon påbörjas min sista vecka innan jag åker hem vilket är för mig helt fantastiskt. Jag tror nog inte ni fattar hur mycket jag vill åka hem asså. Skypade med familjen under middagen idag och jag saknar dem sååå. Saknar även min kärlek och alla mina fina vänner där hemma. Men ja, som sagt, på lördag smäller det och fram tills dess ska jag jobba arslet av mig, så jag verkligen förtjänar att åka hem och njuta av lite ledighet!
 
Idag har jag varit i full gång halva dagen och sen dog motivationen lite där någon gång runt tre. Okej, jag ska berätta. Jag var duktig och gick upp i tid imorse för att åka till Clas Ohlson för att byta det elelement jag och mamma köpte i onsdags då delar till det saknades. Sen åkte jag hem och motnterade det och gjorde lunch och lite så. Sen gick jag och satte mig själv i skolan för att räkna massa matte fram tills dess att jag insåg att vi inte gått igenom de siste kapitlen än så jag fattade ingenting. Därmed gick jag hem och bara chillade. Läste ut boken idag också (hehe jag hade underskattat resterande antal sidor igår tror jag..) så jag kände mig smått besvärad när jag läst klart den. Men mer om det en annan dag när jag faktiskt ska berätta om själva boken! 
 
Nu måste jag ta och sova. Godnatt vänner!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback