Elfte december

Hej vänner! Jag ska alldeles strax sova, precis som varje gång jag bloggar.... har börjat få rutin på det här nu :P men bara så ni vet så är detta bara en övergpngsfas, just nu har jag inte orken till att lägga ner all min tid på bloggen men snart kommer det nog bli så tror jag, vänta bara så ska ni få se. :) 
 
Jag kan ju garantera att julstämningen i här hemma har höjts sen mamma kom hit i tisdags! Först och främst så fick jag en tomte som hon hittat på en marknad i Norrtälje och sen så satte vi ju som sagt upp en ljusslinga på balkongen. 
 
Jag är så glad för mina julpynt, det känns riktigt mysigt med alla lampor överallt och fiina röda saker. Jag bara vet hur lycklig jag kommer bli när jag om 20 år plockar fram dem på första advent och tänker tillbaka på den här tiden, den första julen i min alldeles egna lägenhet!
 

Comments
Postat av: Robex Lundgren

snyggt

2014-12-18 @ 08:55:43
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback