På diskotek men jag tar allting på lek även en hemlighet

Håkan Hellström – Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg
Hej vänner! Jag är en riktig gosis idag efter en vild kväll igår med alla V-nollor. Här i Gbg så blir det allsång på klubben när Håkan spelas, vilket är ofta så det var verkligen aaaasnajs! Jag dansade i alla fall hela natten och hade bara asbra. 
 
Idag är det annat på agendan. Först städning av lägenheten sen så ska jag ta och fota så ni får se vad som står här klart hittills. Efter det blir det nog en promenix och handling av mat. Jag har för ävrigt fixat mitt internet nu så jag slipper köra på den begränsade datan jag har på mobilen, så nu äre snabbt internet som gäller så nu kan jag surfa ordentligt på datorn också. :)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback