Chalmerist

Hej vänner! Förlåt att jag har varit s¨frånvaranda i helgen, det har varit mycket att göra helt enkelt. Men i min lägenhet har ajg i alal fall nu ordentligt badrum, sovrum (-alkov), kök och matplats. Så det där med vardagsrum kommer i sista hand och det får bli om några veckor.
 
Jag sitter nu i min lägenhet efter min första dag på Chalmers och just nu känner jag mig mest bara trött och lite frustrerad faktiskt, jag känner inte att de har varit särskilt tydliga med viss information, de har till exempel sagt att vi ska ha en föreläsning imorgon kl 9 men inte vart vi ska vara.. Lite sådär har det varit med allt så just nu är jag mest bara förvirrad men det löser sig väl säkert. Göteborg har i alla fall visat sin främsta sida och bjudit på hällregn hela jävla dagen. SKOJ. Nej men jag klagar egentligen inte, det har varit en bra dag men mysiga faddrar såklart. :)
 
Nej, nu blir det mat och Paradise Hotel! :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback