Annandag påsk

Hej vänner! Jag har haft en mycket underbar måndag! Jag började visserligen dagen med att jobba hela förmiddagen men vid tolvslaget rörde jag mig ut i solen. Jag har ätit glass, solat och myst med Matthi idag. Hela eftermiddagen har alltså spenderats på hans lilla brygga för att öka på D-vitaminförrådet. Hur underbart? Kakor och påskmust har jag även fått i mig.
 
Nu ikväll så är planen att ta en liten promenad med Sanna och under tiden kanske även planera hennes födelsedagsfirande som kommer i helgen. Hur skojsigt???? Jag har för övrigt jordens absolut bästa present till henne, längtar tills jag får ge henne den!!! Men tänker såklart inte visa er förrän hon fått den, tänk om hon kanske skulle råka klicka in här, det vore ju jobbigt i så fall.. haha
 
Detta gigantiska leende bär jag just nu

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback