Wake me up when september STARTS

Ooooch så var det september, ja... HURRA!!!!! Nu är det höst! Den som säger annat får passa sig, jag har alltid hatat månadsvisan för att den går "juli, augusti och september, härlig sommar är det då", NEJ i september är det minsann höst. Som jag har längtat..
 
Första september bjöd alltså på sista grillningen och massor av ledighet. Jag skulle ha shoppat lite lätt med mamma idag men det blev istället så att Matthias stannade kvar hos oss (han sov här) så vi spenderade äver resten av dagen med att sova. Haha nej men vi somnade faktiskt igen vi två - tre någon gång och så vaknade vi samtidigt vid fyra och ba "vad fan hände?" Det går helt enkelt inte att hålla sig vaken när man lyssnar på Kings of Convenience. Jag menar, Simon somnade till och med på deras spelning på Hultsfred....... Så det är ett hett tips att lyssna pådem om ni inte lyckas somna. ;)
 
Vi hade i alla fall väldigt trevligt igår med många goda skratt. De som var där var Fernando, Ann Westin och Thomas Järvheden. Den sistnämnda kändes såklart mest rutinerad, men jag måste nog ändå säga att Ann Westin hade roligast skämt..
 
Det verkar som att det idag blev årets sista grillning, det enda dåliga med hösten..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback