Behöver ny dator

Hej vänner. Jag har världens i-landsproblem här! Det är nämligen som så att jag inte har en egen dator, för min har halvt lagt ner, så jag använder mina föräldrars hela tiden. Men just nu är det så att både jag och pappa vill ha den samtidigt hela tiden och eftersom den är hans så ska han såklart få ha den. Därmed MÅSTE jag ska fixa en ny, jag tänker mig en MacBook Air eller en Samsung, en som min bror har, har ingen direkt koll på modellens namn). Men jag vet verkligen inte vilken jag ska skaffa! Har världens beslutsångest...

Men i alla fall så snodde pappa alltså datorn mitt när jag skrev ett inlägg så nu använder jag mobilen, vilket jag egentligen är helt emot.. Men måste bara berätta att jag ikväll har varit på en fotokurs med Sanna där vi har lärt oss massor av grejer! Men berättar mer imorgon helt enkelt när jag har ett riktigt tangentbord och kan ladda upp bilder från kameran. Hörs då!

Bara för att jag inte har några egna bilder så har ni här min absoluta favorit:


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback