Bakrutan är skitig som fan, men det spelar ingen roll för jag ser mig aldrig om

Vad finns det att säga? Inte mycket. Vet inte ens om jag är glad eller ledsen just nu, ganska medel antar jag. Jag är så trött att jag inte ens orkar känna något, fint........ Men jag antar att jag är glad egentligen, men jag har väl lite av en svacka, trots det underbara höstvädret..? Eller ja, det är väl inte underbart hela tiden med tanke på att det regnar lite om vartannat men det är fint ändå. Älskar att vakna till i hela kroppen av kylan som slår mot en när man kliver utanför dörren på morgonen. Men något jag fortfarande längtar efter är när träden byter färg, det är ju det bästa med hösten, utan tvekan!
 
Ja, mitt humör går ju upp och ner hela tiden just nu, antar att det beror på tröttheten. Jag blir liksom glad när jag får energi i mig (aka kaffe) och trött och ledsen resten av tiden. Som ni vet så är det väldigt tungt för mig just nu med jobb vareviga dag, men som det ser ut nu så är det bara en månad kvar av det. Sen så har jag även två resor att se fram emot i höst. Utöver allt detta så längtar jag just nu till om ett par timmar då jag får umgås med Matthias. Ja, livet är nog ganska fint trots allt.
 
Såhär ser västen ut med den quiltade jackan från Vero Moda under, jag gillar nog denna look mer än den jag hade igår.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback