The Mostral 40

Jag har på senare tid börjat intressera mig mer för herrmode. Det har tidigare varit ett okänt område för mig men jag börjar följa fler och fler herrmodebloggar så nu växer intresset hela tiden. Min favoritblogg kommer föralltid vara Andreas Wijk såklart men sen så gillar jag även Martin Hansson väldigt mycket då han verkligen tipsat om olia snygga plagg och hänvisar till snabbaste sättet att få tag på dem. I like it! Jag får dock inte utöva mitt nya intresse på Matthias utan han avvisar bara alla mina förslag när det gäller kläder till honom, får se hur jag ska lyckas stilla mina needs i framtiden men jag börjar i alla fall med att dela med till er helt enkelt. 
 
Jag vill börja med dessa superdupersnygga klockor från Corniche Watches i roséguld och med läderband. Den med vit urtavla för de lite järvare och mer medvetna av vad de har på sig då visarna är ett starkt statement i sig, och den med svart urtavla för de lite mer klassiska outfitsen. 
 
 
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback