Jag vet inte vad jag försöker säga

Ja hejsan. Det har varit tungt det senaste och det blir inte bättre. I torsdags så kom jag in i någon form av en seriös depression och visste inte vad jag skulle göra av mig själv, i sådana tillfällen är det tur att man har fina vänner och att pojkvännen bara är ett samtal bort. Något annat som har varit tungt är att jag har haft svårt att äta. Jag vet ej vad detta beror men börjar ana att det kan bero på mitt hektiska liv. Eller det är inte så att jag går runt och är stressad konstant utan jag tror att jag stressar upp mig själv över det faktum att jag aldrig får vila, den tanken har grott in sig i bakhuvudet och ligger och växer sig starkare för varje dag som går. Detta tär också väldigt mycket på psyket, och därmed blir jag ännu tröttare än jag borde vara. Men tillbaka till min "stress", jag har ingen aptit på grund av detta, jag äter endast och enbart när jag är hungrig och i andra fall kan jag nästan bli äcklad av mat. Det enda jag kan tänka mig att stoppa i mig i dessa stunder är kaffe, så ja, min konsumtion av kaffe är hyfsat hög.
 
Men kvällarna den här helgen har i alla fall varit helt magiska. I fredags försonades jag äntligen med min kärlek, vi bråkade i princip hela förra veckan. Det är ganska lätt hänt när vi ses för sällan, för när vi träffas sen igen är allt frid och fröjd. Fy vad jag gillar den där människan alltså. Sen i lördags kväll fira jag med familjen att jag fått förlängning på NCC till sista april, så vi lyckades hitta en underbar restaurang på söder som tydeligen ska vara Jan Guillous favorit (enligt mamma, så ni får gärna vara källkritiska). Det var helt underbar mat där men jag hade som sagt inte den största aptit, jag orkade väl kanske hälften av min mat. Och igårkväll så njöt jag i min kärleks famn igen. Så underbart livet kan vara ibland va?
 
Idag ska jag gå och lägga mig tidigt men först ska jag måla naglarna, beställa en kjol från H&M och lista ut vilket abonnemang jag måste skaffa innan månadskiftet. Det är stora beslut här som försöker bli bestämda. 
 
 
Det underbaraste med denna vecka är att jag just i denna sekund endast har tre arbetsdagar kvar, vanligtvis har jag sex stycken på måndagkvällar. Men på fredag morgon drar jag och Matthias till Köpenhamn över helgen och ska bara njuta av livet. Längtar så mycket att jag snart spricker!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback