Hypade prylar är inget för mig

Hej vänner. Det har varit tre rejält tunga arbetsdagar denna vecka. Och igår var jag hemma hos Matthias på kvällen och tittade på hans favoritfilm, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, vilken var underhållande men jag var så trött att jag nästan somnade. Dessutom så var jag en ängel och köpte med mig macroner på vägen dit för ingen av oss hade testat det innan. Dde har ju öppnat en Ladurée-butik i Täby Centrum nu så var tvungen att prova. Jag tyckte at det smakade gott men förstår inte riktigt den enorma hypen med det..? Men sen så förstår jag inte heller hypen med Vapiano så det kanske är mig det är fel på.. För ALLA pratar j jämt om hur mycket de älskar det men det är inte speciellt god mat ens, väldigt mediokert..
 
Men nu ska vi inte klaga på sånt utan jag ska ta och hoppa in i duschen och sedan snabbt som attan röra mig till Sanna för en myskväll med film och kanske lite godis..? Vi får se vart vindarna vänder oss helt enkelt. :)
 
 
Fick hem denna igår, jag hinner nästan aldrig läsa dem på grund av att jag har så fullt upp hela tiden... Men denna ska jag ta mig tiden att läsa igenom på planet på fredag, längtar sååååå!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback