Tools

Hej vänner! Här sitter jag nyduschad, fräsch och nyfönad i håret. Mitt hår har myckt mer volym just nu än det brukar vara när jag nyss har fönat det och det beror på att vi köpte en ny igår. Det var nämligen som aå att den gamla började svaja i styrka mitt under min föning igår morse och sen så dog den helt. Då var det dags att skaffa ny och denna kommer då från Björn Axén för OBH Nordica. Den är helt gudomlig! Det är ordentligt tryck i den, vilket behövs för mitt tjocka hår som annars aldrig blir torrt med svaga modeller. (Det är förresten tack vare farten på den som jag har värsta volymen nu, håret står nästan upp! haha). Sen så är värmen i den väldigt najs då den inte blir så värst varm. För på vissa så kan det bli för varmt även när man har på ett snäpp varmt, samtidigt som det blir för svalt att inte ha någon värme på. Vilka I-landsproblem va? Jaja, nu slipper jag i alla fall dem för jag har den bästa fönen i världen. :D:D (Okej, den är mammas, but still..)
 
 
 
Nej, nu ska jag ta och titta på Paradise Hotel och måla naglarna. Tjingeling!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback