Sleepyhead

Hej vänner. Jag har hafte en underbar helg fylld av sovande. Jag har sovit så tungt och länge att jag blivit oerhört förvånad när Matthias väckt mig och påstått att klockan är tolv. Det har egentligen hänt så mycket mer i helgen, vi var ute på en trditionell dejt igår, middag och bio. Filmen vi såg var Jobs och jag är ledsen att behöva säga det här, Ashton, men om jag måste beskriva filmen med ett ord så skulle jag säga "tråkig". Den var ganska monoton så att säga så det var inte direkt något för mig. Men som vanligt så gjorde ju Ashton ett bra skådisjobb, så tummen upp för det!
 
url.jpg
Källa till bild.
 
Denna söndagskväll ska endast bestå av Gossip Girl, städande av mitt rum och Solsidan. Ganska najs va?

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback