Planer i novembermörkret

Hej på er! Jag har nyss ätit middag och ska nu dyka in i Tekniksprångets värld, jag tänkte nämligen söka dit till våren, så ska hålla på och pilla med allt det där ikväll. Senare ikväll blir det också fjärde avsnittet av Paradise Hotel. Är det bara jag som älskar det programmet? Jag började se eftersom Paow skulle vara med och så blev jag lite fast.. Men det är ju så sjukt underhållande!
 
I detta nu längtar jag bara en massa till på onsdag när jag ska få se Alex Schulman på Cirkus. Och idag fick jag klartecken från bossen att jag får komma senare till jobbet (även gå senare då, måste jobba ihop rätt antal timmar) onsdagen den 11 december då det är premiär på Hobbit 2. Jag och Matthias hade nämligen tänkt gå på midnattspremiären, skoj va? JA, hörrni, man behöver sådana här saker att se fram emot i novembermörkret så att vardagen blir lite mer värd att kämpa sig igenom. Julkänslorna har inte riktigt nått mig än så det får bli andra saker att se fram emot nu innan det börhar bli dags för pynt och bak. En annan rolig sak som händer innan jul är ju att jag och min kärlek ska se Håkan på Hovet den 14 december. SKOJ SKOJ! 
 
Nej, nu ska jag ta och gråtta ner mig inne på teknikspranget.se. Hej!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback