Kritstreck + ljus denim

Jag har det riktigt svårt när det gäller att fota mina outfits just nu. För jag känner att jag har på mig kläder som platsar i bloggen nästintill varje dag men så finns det inga möjligheter att fota i och med att jag är på jobbet varje liten sekund det är ljust ute.. Jag får försöka komma på en bra lösning..
 
Ni får i alla fall se mina två nyckelplagg denna måndag. Figurnära, kritstrecksrandig kavaj och second skin-tajta, ljusa jeans. En härlig blandning mellan en classisk business woman och casual denim. Jag gillart! 
 
Jag har för övrigt varit på jakt efter en kritstrecksrandig kavaj hela hösten men aldrig hittat den rätta för mig, i New York had ejag dock turen att hitta denna skönhet som dessutom sitter som en smäck. Säsongens bästa investering!
 
Jeans - Tiger of Sweden ΙΙ Kavaj - Tahari

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback